mandag 28. september 2009

Den store slangejakten...

Dette er nok moren til den små... he he
Var veldig varmt i dag og,å far lå og koste seg i solen da Ann kristin plutselig så en slange krype under flisene nede i bedet rett ved der jeg lå... jeg satt meg på huk og så etter denne slangen,men så ingen ting og trodde vel ikke helt på det så jeg la meg til for å slappe av igjen og Ak gikk inn å ga flaske til Emilie. Etter en kort stund hørte jeg noe lyder fra bedet og snudde meg for å se...og joda et lite hode stakk frem under en flis(se bildet,nede ved busken). Vi viste ikke om dette var normalt dyreliv her så livet gikk videre til Lucy kom å sulle vaske,da viste vi det lille hode til henne. Hun ble redd... Oooops hun skal jo være vandt til sånne dyr vel...? Det hele endte med at vi satt vakt ca to timer for å se om dette farlige dyret ville komme fram,og det gjorde det til slutt... var vist bare en baby firfisle og vi kunne alle puste lettet ut..puuuh. Sånn går det nå vi fra kalde nord er i Afrika...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar